Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання платникам податків швидкого, комфортного та якісного сервісу повідомила під час брифінгу заступник начальника ГУ ДПС Ганна Захаріїв

опубліковано 12 серпня 2021 о 13:56

Важливим напрямом розвитку та удосконалення діяльності податкової служби є надання доступного та якісного сервісу платникам податків. Про це під час брифінгу повідомила заступник начальника Головного управління ДПС в Івано-Франківській області Ганна Захаріїв.

За словами заступниці,  для надання адміністративних послуг платникам, в області вже не один рік функціонують 16 Центрів обслуговування платників. Найчастіше платники звертаються за отриманням ідентифікаційного коду, інформації про суми виплачених доходів та утриманих податків, витягів з реєстру платника єдиного податку та ліцензій на торгівлю підакцизними товарами.

Водночас Ганна Захаріїв додала, що в податковій службі розуміють, що на сьогодні для платників важливо отримувати послуги швидко та якісно, не відвідуючи податкову. Тому для полегшення виконання платником своїх податкових зобов’язань Державною податковою службою вже запроваджено низку електронних сервісів, таких як «Електронний кабінет платника», сервіс «InfoTAX» в месенджерах Телеграм-каналу та Viber, а також запроваджено надання окремих послуг в складі додатку «Дія».

«За функціональними можливостями і кількістю послуг, які можна отримати в електронному вигляді переважає «Електронний кабінет платника», - сказала посадовиця. -  За його допомогою можна отримати десятки онлайн послуг, зокрема можна листуватися з податковою, формувати запити, вводити і подавати звітність, декларувати доходи, отримувати довідки та витяги, замовляти ідентифікаційний код, повідомляти про зміни для внесення змін до даних облікової картки фізичної особи в Державному реєстрі фізичних осіб, переглядати та друкувати бланки податкової звітності та сплачувати податки. Також виконати зобов’язання в сфері оподаткування можна і через впроваджені сервіс «InfoTAX» у месенджерах Telegram та Viber та через додаток «ДІЯ», які дозволяють платникам дізнатись інформацію про стан розрахунків з бюджетом, про строки подання звітності, а також сплатити податки».

За словами заступника начальника Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, з початку 2021 року податківцями Прикарпаття за зверненнями платників податків надано майже 69 тисяч адміністративних послуг. З них майже 54 тисячі послуг податківці надали платникам безпосередньо у Центрах обслуговування платників та 15 тисяч послуг – у електронній формі.

Найбільш запитуваною послугою є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Цього року в ЦОПах області надано понад  27,4 тисячі таких послуг.

Також актуальна послуга з надання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Цьогоріч  надано відомості про суми доходів 11,4 тис громадянам.

Ще податківці впродовж 2021 року зареєстрували 6,9 тисяч платників єдиного податку, надали 4,8 тисяч витягів з реєстру платника єдиного податку, 2,6 тисяч довідок про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, зареєстрували підприємцям 3,6 тисяч книг обліку розрахункових операцій та 2,4 тисячі реєстраторів розрахункових операцій та видали 4,4 тисячі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.

Також Ганна Захаріїв повідомила, що весь Перелік адміністративних послуг, що надаються податковими органами області, платники податків можуть переглянути на офіційному порталі ГУ ДПС в Івано-Франківській області.