Головне управління ДПС
в Івано-Франківській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Долинські платники знайомляться з електронними сервісами податкової служби

опубліковано 23 листопада 2022 о 12:57

Як користуватися електронним кабінетом платника податків та які його основні функції? В Долинській ДПІ громадяни мають змогу дізнатися усе про електронний сервіс та спробувати його можливості на практиці.

Так, старший державний інспектор Оксана Мазяк під час чергової зустрічі розповіла платникам про особливості роботи е-кабінета платника. Зокрема, податківець зазначила, що завдяки даному сервісу можна отримати відповіді від органів ДПС на запити платників, чи, скажімо, довідку про отримані доходи або ж дізнатися власні розрахунки з бюджетом.

Також електронний кабінет платника дає можливість подавати звітність до податкової служби, зареєструвати ПРРО або ж оновити картки обліку.

Даний сервіс, за словами Оксана Мазяк, є доволі популярним серед платників. Його програмне забезпечення постійно оновлюється та удосконалюється, що дає можливість платнику отримувати актуальну інформацію про податкове законодавство, нові форми звітності тощо.

Новим у роботі сервісу є удосконалена форма відображення ППР щодо нарахування майнових податків. Адже тепер платник може бачити усю необхідну для нього інформацію уже на етапі формування ППР. Зокрема, суму до сплати, адресу об’єкту оподаткування та механізм розрахунку податку.

Відповідно, як слушно зауважила Оксана Мазяк, електронний кабінет – це своєрідна електронна версія ЦОП, яка дає можливість отримувати інформацію від податкової служби онлайн.

Також принагідно податківець ознайомила платників з роботою InfoTAX та StopViolationBot .