В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що Центри обслуговування платників працюють та забезпечують приймання податкової звітності та звітності з єдиного внеску, видачу реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера) та надання консультацій платникам податків.
Звертаємо увагу, що зазначені послуги можуть отримати громадяни та суб’єкти господарювання не лише Івано-Франківської області, а й з будь-яких областей України.
Надання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників здійснюється за таким графіком:
з понеділка по четвер: з 08.00 год. до 17.00 год.;
п’ятниця: з 08.00 год. до 15.45 год.;
обідня перерва з 12.00 год. до 12.45 год.
Водночас нагадуємо, що платники податків за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ). Такий сервіс на період воєнного стану працює у робочі дні з 8 до 18 год.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису). Звертаємо увагу, що під час воєнного стану термін дії електронного підпису продовжується автоматично надавачем КЕП.