Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Суб’єкти господарювання та громадяни можуть отримати інформаційні послуги засобами телефонного зв’язку

опубліковано 05 серпня 2021 о 15:06

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що платники податків та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn – line, надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та залишити інформацію на сервіс «Пульс» і відповідно до Законів України «Про запобігання корупції» та «Про очищення влади» зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0 800 501 007

(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку).

Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напряму послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Для отримання інформаційно-довідкових послуг та надання інформації на сервіс «Пульс» щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДПС у період карантину телефонуйте з 8:00 до 18:00 години, для інформаційної підтримки з питань застосування програмних РРО до 20:00 години, крім суботи, неділі та святкових днів.

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами у дворівневому IVR:

Кнопка 1 – податок на додану вартість:

 ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 – щодо стану обробки податкових накладних та електронної звітності;

Кнопка 2 – інші питання з обраного напряму.

Кнопка 2 – податок на доходи фізичних осіб; військовий збір; єдиний соціальний внесок.

 ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 – щодо стану обробки електронної звітності;

Кнопка 2 – інші питання з обраного напряму.

 Кнопка 3 – спрощена система, РРО та готівкові розрахунки.

 Кнопка 4 – інших інформаційно-довідкових послуг

 ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 – акцизний податок; податковий борг, ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального;

Кнопка 2 – податок на прибуток;

Кнопка 3 – Екологічний податок, рентна плата, облік платників;

Кнопка 4 – Плата за землю, податок на нерухоме майно, інші місцеві податки і збори, державне мито, ЗЕД, оскарження рішень;

Кнопка 5 – Права і обов’язки, відповідальність, переміщення товарів в/з зони ООС;

Кнопка 6 – Щодо послуг з отримання цифрового підпису;

Кнопка 7 – Для скасування цифрового підпису у телефонному режимі, за наявності ідентифікаційних даних власника сертифіката та ключової фрази голосової автентифікації.

 Кнопка 5 - сервіс «Пульс», залишити повідомлення громадянами про порушення вимог Закону України  «Про запобігання корупції», а також надати інформацію відповідно до Закону України «Про очищення влади»

 ІІ рівнь IVR:

Кнопка 1 - залишити інформацію на сервіс  «Пульс»;

Кнопка 2 - залишити повідомлення громадянами про можливі факти вчинення працівниками органів ДПС корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України  «Про запобігання корупції»;

Кнопка 3 - залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади».

Кнопка 6 - залишити усне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Кнопка 7 – для залишення інформації працівниками ДПС, які бажають повідомити про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС.

Кнопка 0 - Довідкова інформація.

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.