В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що платники податків та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn – line, надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та залишити інформацію на сервіс «Пульс» і відповідно до Законів України «Про запобігання корупції» та «Про очищення влади» зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0 800 501 007
(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку).
Для зручності отримання інформаційно-довідкових послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напряму послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.
Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).
Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.
У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.
Для отримання інформаційно-довідкових послуг та надання інформації на сервіс «Пульс» щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДПС у період карантину телефонуйте з 8:00 до 18:00 години, для інформаційної підтримки з питань застосування програмних РРО до 20:00 години, крім суботи, неділі та святкових днів.
Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами у дворівневому IVR:
Кнопка 1 – податок на додану вартість:
ІІ рівнь IVR:
Кнопка 1 – щодо стану обробки податкових накладних та електронної звітності;
Кнопка 2 – інші питання з обраного напряму.
Кнопка 2 – податок на доходи фізичних осіб; військовий збір; єдиний соціальний внесок.
ІІ рівнь IVR:
Кнопка 1 – щодо стану обробки електронної звітності;
Кнопка 2 – інші питання з обраного напряму.
Кнопка 3 – спрощена система, РРО та готівкові розрахунки.
Кнопка 4 – інших інформаційно-довідкових послуг
ІІ рівнь IVR:
Кнопка 1 – акцизний податок; податковий борг, ліцензування виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального;
Кнопка 2 – податок на прибуток;
Кнопка 3 – Екологічний податок, рентна плата, облік платників;
Кнопка 4 – Плата за землю, податок на нерухоме майно, інші місцеві податки і збори, державне мито, ЗЕД, оскарження рішень;
Кнопка 5 – Права і обов’язки, відповідальність, переміщення товарів в/з зони ООС;
Кнопка 6 – Щодо послуг з отримання цифрового підпису;
Кнопка 7 – Для скасування цифрового підпису у телефонному режимі, за наявності ідентифікаційних даних власника сертифіката та ключової фрази голосової автентифікації.
Кнопка 5 - сервіс «Пульс», залишити повідомлення громадянами про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», а також надати інформацію відповідно до Закону України «Про очищення влади»
ІІ рівнь IVR:
Кнопка 1 - залишити інформацію на сервіс «Пульс»;
Кнопка 2 - залишити повідомлення громадянами про можливі факти вчинення працівниками органів ДПС корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»;
Кнопка 3 - залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади».
Кнопка 6 - залишити усне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Кнопка 7 – для залишення інформації працівниками ДПС, які бажають повідомити про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС.
Кнопка 0 - Довідкова інформація.
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.