За шість місяців поточного року на антикорупційний сервіс Державної податкової служби України «Пульс» надійшло 18 звернень від жителів Прикарпаття. Про це інформують в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.
У переважній більшості випадків громадяни зверталися з питаннями організації роботи органів ДПС (17 звернень) та центрів обслуговування платників (1 звернення). Кожне звернення оперативно розглянуто у визначені терміни та поінформовано заявників про результати.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб – податківців за телефоном 0 800 501 007.
Телефонуючи до Контакт-центру ДПС в будні дні з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів), для того щоб залишити інформацію, слід обрати на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5» та натисніть 1.
Крім того, в будні дні з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) можна скористатись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо».
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.
Також повідомляти про можливі правопорушення можна і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.