Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За січень-травень 2021 року податківці Прикарпаття отримали від громадян 67 письмових звернень та 14 на сервіс «Пульс»

опубліковано 10 червня 2021 о 15:10

Впродовж 2021 року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 67 письмових звернень громадян. Про це повідомили в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.  

За змістом найбільша кількість, це 36 звернень щодо інформування ДПС в області про ухилення від сплати податків, 19 звернень стосувалась питань адміністрування податків і зборів та єдиного внеску та 12 звернень з інших питань, що належать до компетенції органів ДПС.

Усі звернення громадян, які надійшли до ГУ ДПС в області, взяті на контроль. З них 45 звернень розглянуто та заявникам направлені відповіді у визначені законодавством терміни; 3 звернення відповідно до статті 5 «Вимоги до звернення» Закону України «Про розгляд звернень громадян» повернуто заявнику, 3 – відповідно до статті 7 зазначеного закону переслане за належністю для розгляду до іншого органу, 7 – відповідно до статті 8 не підлягають розгляду, 9 звернень громадян перебувають на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.

Також, впродовж січня-травня 2021 року на сервіс „Пульс” надійшло 14 інформаційних звернень. В основному звернення стосувались роботи органів ДПС та роботи ЦОП. Зазначені звернення оперативно розглянуто та надано відповіді заявникам, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України в установлені терміни.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”, в січні-травні 2021 року керівництвом Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області особистий прийом громадян не проводиться.

Нагадаємо, оформлення письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами і доповненнями. Звернення мають складатися державною (офіційною) мовою та адресуються контролюючому органу, його посадовим особам, якщо порушені у зверненні питання належать до їх компетенції.  У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним.  

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Звертаємо увагу, що інформація про електронні поштові адреси, на які громадяни можуть направляти свої звернення, розміщується на вебпорталі ДПС та на відповідних субсайтах органів ДПС у мережі Інтернет.

Читайте актуальну та необхідну інформацію з податкових питань на офіційних сторінках ДПС України у соціальних мережах:

 FACEBOOOK https://www.facebook.com/TAXUkraine