Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Переваги використання електронного підпису

опубліковано 23 вересня 2020 о 13:49

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують громадян та платників податків про переваги використання електронного підпису. Зокрема, окрім можливості подавати звітність до податкової служби та інших державних установ, електронний підпис відкриває доступ до цілої низки державних сервісів, кількість яких постійно збільшується. Серед них можливість підписувати електронні документи, реєструватися на державних порталах, отримувати виписки та довідки а також користуватися «Електронним кабінетом платника» та електронними сервісами ДПС України тощо.

Отримати особистий електронний ключ можна лише особисто та безкоштовно в пунктах кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (АЦСК ІДД ДПС). Дізнатися адресу найближчого пункту видачі ключів при податковій можна за посиланням: https://acskidd.gov.ua/contacts. В Івано-Франківській області такі пункти розташовані в Центрах обслуговування платників Івано-Франківської та Калуської ДПІ за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20 та м. Калуш, вул. В.Стуса, 2.

Звертаємо увагу, що йдучи за ключем, необхідно мати:

1.Заповнену та підписану Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка, у двох примірниках;

2.Копію паспорта (копії 1-2 сторінок, сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання, а також 3-6 сторінки за наявності відміток). Якщо у вас паспорт у формі картки (ID-картка), необхідно зробити копії лицьового та зворотного боку, копію паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання або копію Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи).

3.Копію посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

4.Копію картки платника податків, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника.

Детальніше про перелік документів для фізосіб можна тут: http://www.acskidd.gov.ua/fiz_osob

Кожен особистий ключ користувача має бути записаний на окремий носій інформації - наприклад флешку або токен, тож подбайте про це заздалегідь.

Нагадаємо, електронний підпис  за статусом прирівнюється до власноручного підпису або печатки. В Україні ЕП має юридичну силу з 2003 року. Електронний документ, підписаний ЕП, має таку ж юридичну силу, як паперовий документ з підписом уповноваженої особи та печаткою. Зокрема, ЕП підтверджує цілісність електронного документу, гарантує відсутність жодних змін у підписаному електронному документі та не дозволяє підписанту відмовитись від зафіксованих зобов’язань.