Після отримання податкового повідомлення-рішення на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки чи земельного податку, в разі виникнення питань щодо правильності визначення суми податкового зобов’язання, об’єкту оподаткування, площі оподаткування тощо платник має право звернутися до контролюючого органу за своєю податковою адресою за роз’ясненнями або проведення звірки даних за письмовою заявою. Про це розповіли податківці платникам податків у Центрі обслуговування платників Надвірнянської ДПІ.
При цьому поінформували які документи необхідно подати до податкової інспекції для проведення такої звірки, зазначивши, що у разі виявлення розбіжностей між даними контролюючого органу та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів контролюючим органом проводиться перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове повідомлення-рішення, а попереднє повідомлення – рішення вважається скасованим.
Водночас податківці звертають увагу, якщо у власності фізичної особи перебувають об’єкти нерухомості, що підлягають оподаткуванню, а податкове повідомлення-рішення не отримано, такій фізичній особі необхідно звернутися до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем реєстрації) з письмовою заявою та правовстановлюючими документами для нарахування податку.
Дізнатись про наявність чи відсутність податкового боргу, переглянути податкові повідомлення-рішення, сплатити податки до бюджету можна за допомогою електронних сервісів від ДПС – Електронного кабінету платника або мобільного застосунку «Моя податкова».