З метою залучення фізичних осіб до кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування податківці Тисменицької ДПІ проводять активну інформаційно-роз’яснювальну роботу.
Так, нещодавно начальник Тисменицької ДПІ Олександра Гайдей провела зустріч з платниками податків, в ході якої розповіла про особливості одноразового (спеціального) декларування. Зокрема зазначила, що одноразове (спеціальне) добровільне декларування стартувало з 1 вересня п.р. та триватиме до 1 вересня 220 року.
Протягом року громадяни, які стали власниками активів, які придбані з доходів податки з яких не були сплачені, мають право задекларувати такі доходи, самостійно нарахувати одноразовий збір, подати декларацію та впродовж 30 календарних днів сплатити його. Скориставшись таким правом, особа отримає гарантії щодо звільнення від відповідальності за порушення податкового чи валютного законодавства.
Також посадовиця поінформувала про активи, які можуть бути задекларовані та про ставки, а саме: загальна ставка одноразового збору – 5%, для закордонних активів – 9%, для активів у вигляді облігацій внутрішньої державної позики– 2,5%.
Крім цього, Олександра Гайдей розповіла про переваги електронних сервісів, найпоширенішим з яких є «Електронний кабінет».
За словами посадовиці, вміння працювати з використанням електронних сервісів дозволяє платникам податків більш раціонально та ефективно використовувати свій час і ресурси, зокрема, підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність, переглядати дані картки особового рахунку про стан розрахунків з бюджетом, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету, здійснювати їх сплату до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг, здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями), замовляти та отримувати адміністративні послуги тощо.
Крім того, нагадала що вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється за допомогою кваліфікованого електронного підпису, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.