Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Надвірнянському ЦОПі громадяни отримали більше 4 тисяч адмінпослуг

опубліковано 10 червня 2021 о 16:11

У Центрі обслуговування платників Надвірнянської ДПІ платники податків можуть отримати адміністративні послуги, подати звіти та документи вхідної кореспонденції, отримати консультації, навчитися роботі в Електронному кабінеті або використовувати електронні сервіси Державної податкової служби, відвідавши майстер-класи та практикуми.

З початку року в Центрі обслуговування платників надано 4349 адміністративних послуг.

Традиційно, найчастіше до ЦОП звертаються за видачею картки платника податків, за якою впродовж 2021 року звернулися 2011 громадян.

Не менш популярною залишається послуга з отриманням відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. За 5 місяців 2021 року таку послугу отримали 1126 громадян.

Протягом п’яти місяців зареєстровано платниками єдиного податку 314 суб’єктів господарювання,  надано 354 витяги з реєстру платників єдиного податку, включено 45 неприбуткових підприємств до Реєстру неприбуткових установ та організацій та перереєстровано 78 неприбуткових установ та організацій.

Також зареєстровано 172 книги обліку розрахункових операцій, та 102 реєстратори розрахункових операцій.

На сьогодні в Електронному кабінеті є можливість отримувати податкові адмінпослуги вдома за власним комп’ютером. Фізичні особи, які мають кваліфікований електронний підпис, можуть подавати в електронному вигляді заяви для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків - Облікову картку за ф. № 1ДР та Заяву за ф. № 5ДР, а також отримати загальну інформацію, задекларувати доходи, подивитись нарахування майнових податків та стан розрахунків з бюджетом. Також на порталі державних послуг «Дія» можна отримати послуги податкової, як підприємцям так і громадянам, не відвідуючи закладу.

Крім того, платники податків мають можливість встановити на мобільний пристрій додаток «ЗІР ДПС» та оперативно отримувати від Контакт-центру ДПС відповіді на запитання, що належать до компетенції податкової служби. А на офіційних сторінках ДПС України у Facebook та YouTube-каналі можна знайти все про електронні сервіси, новини, переглянути анонси, отримати роз’яснення або іншу корисну інформацію.

Разом з тим, реалізована можливість дістанційного спілкування з податковою службою за допомогою чат-боту «InfoTAX», до якого можна залучитися в Тelegram за посиланням https://t.me/infoTAXbot. Також за допомогою боту можна отримати близько 20 податкових сервісів.