Звіт про стан розгляду звернень громадян ГУ ДПС в Івано-Франківській області за січень-лютий 2025 року
Впродовж січня-лютого поточного року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 46 письмових звернень від громадян.
Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової політики, в т.ч. щодо адміністрування загальнодержавних та місцевих податків, а також інформування про ухилення від сплати податків.
Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
· 37,0 відс. (17 звернень) – з питань ухилення від сплати податків та контрольно-перевірочної роботи;
· 2,2 відс. (1 звернення) – з питань податку на доходи фізичних осіб;
· 41,2 відс. (19 звернень) – з питань податку на майно;
· 2,2 відс. (1 звернення) – з питань реєстрації та обліку платників податків;
· 4,4 відс. (2 звернення) – з питань реєстраційних номерів облікових карток платників податків, в т.ч. відмова в їх отриманні;
· 8,6 відс. (4 звернення) – з питань єдиного соціального внеску;
· 4,4 відс. (2 звернення) – інші скарги на роботу суб’єктів господарювання.
Звернення громадян, які надійшли до ГУ ДПС в області, взяті на контроль. Станом на 01.03.2025 із 46 звернень громадян: розглянуто – 30, в тому числі 23 громадянам надано роз’яснення, 3 звернень вирішено позитивно; 3 звернення відповідно до ст. 8 Закону України «Про розгляд звернень громадян» не підлягало розгляду; 1 звернення відповідно до ст. 7 зазначеного закону переслано за належністю розгляду; решта – 16 звернень громадян перебували на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.
В січні-лютому 2025 року до керівництва та посадових осіб Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області на особистий прийом громадяни не зверталися.
Звіт про розгляд звернень на сервіс "Пульс" за січень – лютий 2025 року
Впродовж січня – лютого 2025 року на сервіс „Пульс”” (податковий напрямок) надійшло 11 інформаційних звернень, які стосувалися діяльності Головного управління ДПС в Івано-Франківській області.
Тематика інформаційних звернень наступна:
11 – щодо роботи органів ДПС (отримання адміністративної послуги; надання відповіді на звернення, в т.ч. усні; нарахувань в інтегрованій картці платника податку).
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.