Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про стан розгляду звернень громадян ГУ ДПС в Івано-Франківській області за січень 2025 року

опубліковано 07 лютого 2025 о 10:59

Звіт про стан розгляду звернень громадян ГУ ДПС в Івано-Франківській області за січень  2025 року 

Впродовж січня  поточного року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 20 письмових звернень від громадян.

Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової політики, в т.ч. щодо адміністрування загальнодержавних та місцевих податків, а також інформування про ухилення від сплати податків.

    Основна питома вага письмових звернень громадян наступна: 

·       35,0 відс. (7 звернень) – з питань ухилення від сплати податків та контрольно-перевірочної роботи; 

·       5,0 відс. (1 звернення) – з питань податку на доходи фізичних осіб;

·       45,0 відс. (9 звернень) – з питань податку на майно;

·     5,0 відс. (1 звернення) – з питань обліку платників податків (відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків);

·       10,0 відс. (2 звернення) – з питань єдиного соціального внеску.

Звернення громадян, які надійшли до ГУ ДПС в області, взяті на контроль. Станом на 01.02.2025 із 20 звернень громадян: розглянуто – 2, в тому числі 1 громадянину надано роз’яснення, 1 звернень вирішено позитивно; решта – 18 звернень громадян перебували на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.

В січні 2025 року до керівництва та посадових осіб Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області на особистий прийом громадяни не зверталися.

Звіт про розгляд звернень на сервіс "Пульс" за січень 2025 року 

Впродовж січня 2025 року на сервіс „Пульс” надійшло 6 інформаційних звернень, які стосувалися діяльності Головного управління ДПС в Івано-Франківській області.

Тематика інформаційних звернень наступна: 

6 –  щодо роботи органів ДПС (отримання адміністративної послуги, надання відповіді на звернення, нарахувань в інтегрованій картці платника податку).

Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.