Впродовж січня - жовтня поточного року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло 141 письмове звернення від громадян.
Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової політики, в т.ч. щодо адміністрування загальнодержавних та місцевих податків, а також інформування про ухилення від сплати податків.
Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
· 35,5 відс. (50 звернень) – з питань ухилення від сплати податків та контрольно-перевірочної роботи;
· 12,8 відс. (18 звернень) – з питань податку на доходи фізичних осіб;
· 28,4 відс. (40 звернення) – з питань податку на майно;
· 2,8 відс. (4 звернення) – з питань обліку платників податків;
·1,4 відс. (2 звернення) – з питань єдиного податку;
· 4,3 відс. (6 звернень) – з питань відмови від реєстраційного номера облікової картки платника податку;
· 2,1 відс. (3 звернення) – консультації з питань податкового законодавства;
· 9,2 відс. (13 звернень) – з питань єдиного соціального внеску;
· 3,5 відс. (5 звернення) – інших питань довідкової інформації про особу.
Звернення громадян, які надійшли до ГУ ДПС в області, взяті на контроль. Станом на 01.11.2023 із 141 звернення громадян розглянуто – 133, в тому числі 78 громадянам дано роз’яснення, 36 звернень вирішено позитивно; 10 звернень відповідно до ст. 7 Закону України «Про розгляд звернень громадян» переслано за належністю розгляду, 9 звернень відповідно до ст. 8 вказаного закону не підлягали розгляду, решта – 8 звернень громадян перебували на розгляді, оскільки не настав термін їх виконання.
В січні – жовтні 2023 року у зв'язку із введенням воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), керівництвом Головного управлінням ДПС в Івано-Франківській області особистий прийом громадян не проводився.
Звіт про розгляд звернень на сервіс "Пульс" за січень – жовтень 2023 року
Впродовж січня – жовтня 2023 року до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області надійшло для розгляду 81 інформаційне звернення на сервіс „Пульс” (податковий напрямок).
Тематика інформаційних звернень наступна:
48 – щодо роботи органів ДПС (про відсутність інформації про реєстрацію фізичної особи-підприємця платником єдиного податку у відповідному реєстрі, відображення у звітності єдиного соціального внеску, отримання податкової знижки, відображення податкового боргу в ІКП, скасування вимоги про сплату боргу (недоїмки) по ЄСВ, відсутності місць для запису в електронній черзі, надання консультації стосовно нарахування та сплати податку на нерухоме майно);
22 – інші (про відмову суб’єктами господарювання у видачі фіскального чеку за оплату товарів, послуги безготівковим способом; інші ймовірні порушення законодавства з боку суб’єктів господарювання);
5 – щодо реєстрації податкових накладних;
5 – щодо роботи ЦОП (надання адміністративних послуг, функціонування електронної черги);
1 – щодо перевірки СГ (про матеріали перевірки).
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.