Протягом січня – березня 2020 року до ГУ ДПС в області та управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів надійшло 149 письмових звернень громадян.
Направлені звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової, фінансової політики, в т.ч. щодо проведення звірки даних стосовно об"єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, плати за землю, недоліків в діяльності підприємств, установ та організацій.
Скарг на недоліки в роботі управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів ГУ ДПС в області не надходило.
Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
-60 відс. (90 звернень) – з питань адміністрування загальнодержавних та місцевих податків і зборів, а також єдиного соціального внеску;
-11 відс. (19 звернень) складають заяви громадян з питань контрольно - перевірочної роботи;
-13 відс. (16 звернень) – щодо отримання адміністративних послуг, зокрема видачі довідок про підтвердження статусу податкового резидента, про подану декларацію про майновий стан і доходи;
-2 відс. (3 звернення) – щодо відмови в отриманні реєстраційного номеру облікової картки платника податків;
-9 відс. (14 звернень) – з інших питань, що належать до компетенції органів ДПС зокрема, щодо повернення помилково сплачених коштів та надання роз"яснення положень податкового законодавства;
-2 відс. (2 звернення) – щодо діяльності органів місцевого самоврядування та діяльності підприємств;
-3 відс. (5 звернення) – щодо застосування пільг при сплаті податків, зборів (обов’язкових платежів).
Усі звернення, що надійшли взяті на контроль, проведені відповідні контрольно-перевірочні заходи, заявникам направлені відповіді у визначені законодавством терміни.
Керівництвом Головного управління ДПС в області, керівниками територіальних управлінь та керівниками структурних підрозділів Головного управління проводять особисті прийоми громадян.
Прийом здійснюється відповідно до внутрішнього трудового розпорядку роботи ГУ ДПС за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян, затвердженим начальником Головного управління.
Інформація про порядок запису та графік особистого прийому громадян вищезазначених осіб розміщується на інформаційних стендах в центрах обслуговування платників державних податкових інспекцій управлінь, утворених на правах відокремлених структурних підрозділів ГУ ДПС в області.
У місцевих ЗМІ періодично та на субсайті ГУ ДПС в області постійно оприлюднюються номери телефонів, за якими проводиться попередній запис на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ГУ ДПС в області, графіки проведення особистих прийомів.
Протягом І кварталу поточного року організовано та проведено один особистий прийом керівництвом ГУ ДПС в області за результатами якого надано роз"яснення по суті порушеного питань.
Розгляд звернень на сервіс "Пульс"
Протягом січня - березня 2020 року на сервіс „Пульс” надійшло 18 інформаційних звернень, які стосувалися діяльності Головного управління ДПС та управлінь утворених на правах відокремлених підрозділів, 9 з яких перебували на розгляді в ДПС України.
Тематика інформаційних звернень наступна:
-8 - щодо роботи органів ДПС;
-3- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді;
-2- щодо роботи ЦОП (Івано-Франківська ДПІ Івано-Франківського управління, Рогатинська ДПІ Калуського управління);
-3 - щодо системи електронного адміністрування ПДВ;
-1- щодо можливих корупційних дій;
-1- щодо перевірки суб’єкта господарювання.
Звернення оперативно розглянуто та надано відповіді заявникам, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України в установлені законодавством терміни.