Протягом січня - лютого 2020 року до ГУ ДПС в області та управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів надійшло 114 письмових звернення громадян.
Направлені громадянами звернення стосувалися дотримання вимог чинного законодавства з питань податкової, фінансової політики, в т.ч. щодо проведення звірки даних стосовно об"єктів житлової та/або нежитлової нерухомості та плати за землю, недоліків в діяльності підприємств, установ та організацій.
Скарг на недоліки в роботі управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів ГУ ДПС в області не надходило.
Основна питома вага письмових звернень громадян наступна:
- 64 відс. (73 звернень) – з питань адміністрування загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного соціального внеску, а також щодо ліцензування окремих видів підприємницької діяльності;
- 11 відс. (13 звернень) складають заяви громадян з питань контрольно - перевірочної роботи та ухилення від оподаткування;
- 14 відс. (16 звернень) – щодо отримання адміністративних послуг, зокрема видачі довідок про підтвердження статусу податкового резидента, про подану декларацію про майновий стан і доходи;
- 2 відс. (2 звернення) – щодо відмови в отриманні реєстраційного номеру облікової картки платника податків;
- 4 відс. (5 звернень) – з інших питань зокрема, щодо повернення помилково сплачених коштів та надання роз"яснення положень податкового законодавства,
- 2 відс. (2 звернення) – щодо діяльності органів місцевого самоврядування,
- 3 відс. (3 звернення) – щодо застосування пільг при сплаті податків, зборів (обов’язкових платежів).
Усі звернення, що надійшли взяті на контроль, проведено відповідні контрольно-перевірочні заходи, заявникам направлені відповіді у визначені законодавством терміни.
Керівництвом Головного управління ДПС в області, керівниками територіальних управлінь та керівниками структурних підрозділів Головного управління проводять особисті прийоми громадян.
Прийом здійснюється відповідно до внутрішнього трудового розпорядку роботи ГУ ДПС за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян, затвердженим начальником Головного управління.
Інформація про порядок запису та графік особистого прийому громадян вищезазначених осіб розміщується на інформаційних стендах в центрах обслуговування платників державних податкових інспекцій відокремлених управлінь, утворених на правах відокремлених структурних підрозділів ГУ ДПС в області.
У місцевих ЗМІ періодично та на субсайті ГУ ДПС в області постійно оприлюднюються номери телефонів, за якими проводиться попередній запис на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ГУ ДПС в області, графіки проведення особистих прийомів.
Розгляд звернень на сервіс "Пульс"
Протягом січня-лютого 2020 року на сервіс „Пульс” надійшло 16 інформаційних звернень, які стосувалися діяльності Головного управління ДПС та управлінь утворених на правах відокремлених підрозділів, 8 з яких перебували на розгляді в ДПС України.
Тематика інформаційних звернень наступна:
- 6 - щодо роботи органів ДПС;
- 3- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді;
- 2- щодо роботи ЦОП (Івано-Франківська ДПІ Івано-Франківського управління, Рогатинська ДПІ Калуського управління);
- 3 - щодо системи електронного адміністрування ПДВ;
- 1- щодо можливих корупційних дій;
- 1- щодо перевірки суб’єкта господарювання.
Усі звернення оперативно розглянуто та надано відповіді заявникам, про що своєчасно поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України в установлені законодавством терміни.