Протягом січня – грудня 2020 року на адресу ГУ ДПС в Івано-Франківській області надійшло 128 запитів на отримання публічної інформації.
Своїм правом з реалізації норм Закону України „Про доступ до публічної інформації”, в частині отримання інформації, якою володіє ГУ ДПС Івано-Франківській області, скористалися: 51 громадянин, 34 суб’єкти господарювання - юридичних осіб, 21 фізичних осіб-підприємців, 16 представників ЗМІ, чотири громадські організації та два депутати місцевих рад.
В грудні 2020 року надійшло 11 запитів на отримання публічної інформації, з яких шість від громадян, три від юридичних осіб, та по одному від представника ЗМІ та громадської організації.
Найбільш запитувана інформація стосувалася: нарахування сум податків на нерухоме майно та землю фізичним особам, податкової заборгованості, а також податкових пільг при їх сплаті; податкової звітності та матеріалів перевірок платників податків; надходження податків до бюджету, в тому числі в розрізі окремих видів економічної діяльності суб’єктів господарювання та окремих територіальних громад області; податкової інформації, яка слугувала підставою для віднесення платника податку на додану вартість до переліку ризикових суб’єктів господарювання; матеріалів документальних перевірок платників податків; окремих питань роботи АЗС.
В грудні 2020 року найбільш запитуваною була інформація щодо віднесення платників податку на додану вартість до переліку ризикових суб’єктів господарювання та щодо нарахування сум податку на нерухоме майно фізичним особам – по чотири запити на отримання публічної інформації відповідно.
Станом на 01.01.2021 відповіді на запитувану публічну інформацію надано 125 запитувачам у встановлені законодавством терміни, двом відмовлено – інформація, що запитувалася належить до категорії інформації з обмеженим доступом та стосовно одного запиту не настав термін його розгляду.