Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Центр обслуговування платників Тисменицької державної податкової інспекції Головного управління ДПС в Івано-Франківській області

опубліковано 26 грудня 2023 о 12:50

Схема проїзду:

Громадський транспорт відсутній, під’їзні шляхи та місця паркування транспортних засобів знаходяться перед адміністративною будівлею по вулиці Галицькій.

Місце паркування: біля адмінприміщення ДПІ

Адреса: 77400, Івано-Франківська область, м. Тисмениця, Галицька, 15

Контакти:

телефон приймальні – (03436) 2-16-95, 2-41-21

електронна адреса:

для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями;

if.zvernennya@tax.gov.ua

для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді

Особа, яка відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг:

Гайдей Олександра Іванівна - начальник Тисменицької державної податкової інспекції ГУ ДПС в Івано-Франківській області

Консультант-модератор: телефон (03436) 2-41-21

Приймальня громадян (щодо запису на прийом до посадових осіб):

телефон: (03436) 2-16-95, каб. 207

Публічна інформація (запит на інформацію може бути поданий):

- на поштову адресу: 77400, Івано-Франківська область, м. Тисмениця, вул. Галицька, 15;

- на електронну адресу:

  if.publicinfo@tax.gov.ua                    

- факсом: (03436) 53-79-98;

- за телефоном: (03436)2-16-95;

- в усній формі особисто працівникам відповідального підрозділу/відповідальній особі в робочий час (каб. 204)

Режим роботи:

Понеділок - четвер:    з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

П’ятниця:   з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Перерва:   з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.

Технічні перерви кожні дві години на 10 – 15 хвилин для санітарної обробки та провітрювання.

Інформація щодо створених телефонних ліній з питань роботи систем електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізації пального у ГУ ДПС в Івано-Франківській області

Адміністративні послуги, що надаються Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

1. Приймання вхідної кореспонденції.

2. Приймання податкової та іншої звітності.

3. Облік платників:

3.1. взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

3.2. реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників ПДВ, надання витягів з Реєстру платників ПДВ;

3.3. реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального, надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

3.4. видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

4. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)).

5. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.

6. Надання консультацій з питань:

6.1. електронних сервісів;

6.2.податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотримання якого покладено на органи ДПС;

7. Надання доступу до публічної інформації;

8. Надання послуг електронного цифрового підпису.