Адміністративні послуги, що надаються Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області
Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:
1. Приймання кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг.
2. Приймання податкової та іншої звітності.
3. Взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням.
4. Видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.
5. Внесення змін і доповнень до Єдиного банку даних юридичних осіб та Реєстру самозайнятих осіб.
6. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т. ч. за заявою для застосування відповідної пільги)).
7. Погодження довідок-розрахунків, наданих платниками єдиного внеску, для видачі (перерахування) коштів для виплати заробітної плати надавачем платіжних послуг.
8. Надання консультацій із питань:
8.1. електронних сервісів;
8.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС (із використанням Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу).
9. Надання електронних довірчих послуг.
Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресами:
м. Івано-Франківськ,вул. Незалежності, буд.20, 1-й пов., каб. 110 каб.111, тел.: (0342) 77-19-05
м. Калуш, вул. Василя Стуса, буд.2, 1-пов., каб.107, тел.:(03472) 6-28-65.