Адреса: 78701, Івано-Франківська область, селище Верховина, вул. Жаб’євська, 57
Схема проїзду:
Громадський транспорт відсутній, під’їзні шляхи та місця паркування транспортних засобів знаходяться перед адміністративною будівлею по вулиці Жаб’євській.
Місця паркування: біля адміністративної будівлі.
Контакти:
Телефон: (03432) 2-17-57,
електронна адреса:
для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями;
if.zvernennya@tax.gov.ua
для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді
Особа, яка відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг (щодо надання послуг):
Ясінська Оксана Іванівна - начальник Верховинської державної податкової інспекції ГУ ДПС в Івано-Франківській області
Консультант-модератор: телефон (03432) 2-17-57
Запис на особистий прийом здійснюється за телефоном: (0342) 77-18-63
Публічна інформація: запит на інформацію може бути поданий:
- на поштову адресу: 76018, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20;
- на електронну адресу: if.publicinfo@tax.gov.ua
- за телефоном: (0342) 77-18-63.
Місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями знаходиться в приміщенні ЦОП Верховинської ДПІ ГУ ДПС в Івано-Франківській області за адресою: селище Верховина, вул. Жаб’євська, 57.
Режим роботи:
Понеділок - четвер: з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.
П’ятниця: з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.
Перерва з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.
Технічні перерви кожні дві години на 10 – 15 хвилин для санітарної обробки та провітрювання.
Інформація щодо створених телефонних ліній з питань роботи систем електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізації пального у ГУ ДПС в Івано-Франківській області Адміністративні послуги, що надаються Головним управлінням ДПС в Івано-Франківській області
Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:
1. Приймання кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг.
2. Приймання податкової та іншої звітності.
3. Взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням.
4. Видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.
5.Внесення змін і доповнень до Єдиного банку даних юридичних осіб та Реєстру самозайнятих осіб.
6. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т. ч. за заявою для застосування відповідної пільги)).
7. Погодження довідок-розрахунків, наданих платниками єдиного внеску, для видачі (перерахування) коштів для виплати заробітної плати надавачем платіжних послуг.
8. Надання консультацій із питань:
8.1. електронних сервісів;
8.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС (із використанням Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу).
9. Надання електронних довірчих послуг.
Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресами:
м. Івано-Франківськ,вул. Незалежності, буд.20, 1-й пов., каб. 110 каб.111, тел.: (0342) 77-19-05
м. Калуш, вул. Василя Стуса, буд.2, 1-пов., каб.107, тел.:(03472) 6-28-65.