В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що податкова служба розширює електронні сервіси для суб’єктів господарювання та громадян.
Зокрема, Акредитовані центри сертифікації ключів ІДД ДПС надають платникам податків безкоштовно кваліфікований електронний підпис, який є необхідним для бізнесу та фізичних осіб.
В Івано-Франківській області електронні ключі можна отримати у відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДПС, які розміщено у приміщенні ДПІ в м. Івано-Франківську за адресою: м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності 20, 1-ий поверх, кабінет 110-111, тел. для довідок (0342) 77-19-05 та у приміщенні Калуської ДПІ за адресою: м. Калуш, вул. Василя Стуса 2, 1-ий поверх, кабінет 107, тел. для довідок (03472) 6-28-65.
Для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг необхідно:
- ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг»;
- підготувати необхідні реєстраційні документи, список є на вебсайті;
- прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг»;
- взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з’ємний флеш-носій тощо).
Новий ключ буде дійсним протягом 2 років.
Звертаємо увагу, що у пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не здійснюють продаж і не видають носії для ключів.
Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом.