В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що Державна податкова служба активно розширює безбар’єрні можливості, роблячи взаємодію з платниками зручною та доступною для кожного. У центрі уваги – створення умов, за яких отримати податкові послуги можуть усі громадяни, незалежно від їхніх фізичних чи цифрових можливостей.
Це дозволяє кожній людині – незалежно від місця проживання, фізичних можливостей чи обставин – ефективно взаємодіяти з податковими органами.
В податковій службі взаємодія з платниками все частіше відбувається за допомогою цифрових форматів: електронної черги, дистанційних консультацій, онлайн-зустрічей, «гарячих ліній», тощо.
Зокрема, у ДПС діють «гарячі лінії» за такими напрямами:
- надання консультацій платникам податків у територіальних органах ДПС – https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial
- вирішення питань мобілізованих ФОП та ветеранів – https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-terorganiv-dps-dlya-virishennya-pitan-mobiliz
- консультаційні центри з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі та відповідності платника критеріям ризиковості – https://tax.gov.ua/others/kontakti/konsultatsiyni-tsentri
- з питань оподаткування юридичних осіб – https://tax.gov.ua/others/kontakti/perelik-garyachih-liniy-teritorial