В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що з метою підвищення ефективності інформаційної взаємодії з контролюючими органами платники податків мають можливість здійснювати листування в електронному вигляді через Електронний кабінет.
Для цього, їм необхідно подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. Форма такої Заяви затверджена Наказом № 637.
Для подання зазначеної заяви необхідно:
- увійти до приватної частини Електронного кабінету;
- обрати режим «Введення звітності». Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками «Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет». Для юридичних осіб – форма J1391602, для фізичних осіб – форма F1391602;
- заповнити форму документа (у формі заяви вкажіть електронну адресу, а реєстраційні дані платника заповнюються автоматично;
- підписати та відправити документ до податкового органу.
Переваги листування контролюючих органів із платниками податків в електронному вигляді:
- отримання документів від контролюючого органу через Електронний кабінет;
- отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформація про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
- зменшення кількості візитів платників податків до контролюючих органів;
- доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Якщо платник податків не подав заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, листування з таким платником здійснюється шляхом надіслання за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручаються платнику податків (його представнику).