В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що через приватну частину «Електронного кабінету» платники податків можуть подати заяву про повернення помилково сплачених коштів.
Зокрема, режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками податків заяви про повернення помилково чи надмiру сплачених сум грошових зобов’язань (далі – Заява), і подання її до контролюючих органів.
При створенні Заяви в режимі «Введення звітності» платник самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обирає необхідну форму J1302002 – для юридичних осіб, F1302002 – для фізичних осіб.
У запропонованій формі необхідно заповнити відповідні поля електронного документа, підписати та надіслати Заяву, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.
Додатково до заяви платник може подати копію платіжного документа, який підтверджує помилкову сплату. Для цього у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату та заповнити обов’язкові поля форми.
Нагадаємо, помилково або надміру сплачені суми грошового зобов’язання підлягають поверненню платнику, крім випадків наявності у такого платника податкового боргу. Обов’язковою умовою для здійснення повернення сум грошового зобов’язання та пені є подання платником податків заяви про таке повернення.