В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що фізична особа – платник податків у разі зміни місця проживання, перейменування назви міста чи вулиці, зміни податкової адреси, імені або прізвища зобов’язана повідомити про це органи податкової служби шляхом подання заяви за ф. № 5ДР.   
        Це можна зробити дистанційно, не відвідуючи Центри обслуговування платників, – через сервіси ДПС: «Електронний кабінет» (cabinet.tax.gov.ua) або застосунок «Моя податкова».   
        Заяву з оновленою інформацією необхідно подати до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до органу за новим місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу, якщо зміни пов’язані з перейменуванням вулиці чи оновленням нумерації будинків.   
        При поданні заяви в електронному вигляді потрібно обрати Центр обслуговування платників, де ви бажаєте отримати документ, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО).   
        Робота у приватній частині «Електронного кабінету» здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису.   
        З рекомендаціями щодо внесення змін до Державного реєстру можна ознайомитися на вебпорталі ДПС у розділі:   
        «Головна → Фізичним особам → Подання відомостей для реєстрації фізичної особи → Внесення змін до Державного реєстру засобами ІКС «Електронний кабінет»».   
        Після надсилання Заяви через «Електронний кабінет» платник отримує:   
        Квитанцію №1 — протягом одного робочого дня (про прийняття або неприйняття Заяви);   
        Квитанцію №2 (фінальну) — не пізніше трьох робочих днів (з інформацією про внесення змін до ДРФО).