Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які документи необхідно надати фізичній особі, яка провадить незалежну професійну діяльність, для отримання електронних довірчих послуг

опубліковано 27 жовтня 2025 о 08:04

Які документи та який носій ключової інформації (захищений, незахищений) необхідно надати фізичній особі, яка провадить незалежну професійну діяльність (нотаріус, адвокат), для отримання електронних довірчих послуг у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України?

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг» вебсайту Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (https://ca.tax.gov.ua) у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація». Про це повідомляють в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області. 
Фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, та бажає отримати електронні довірчі послуги у КНЕДП ДПС разом з документами, зазначеними у Переліку для категорії «фізична особа», подає копію свідоцтва про реєстрацію чи іншого документа (дозволу, сертифіката тощо), що підтверджує право фізичної особи на провадження незалежної професійної діяльності, про який вноситься відповідний запис при формуванні кваліфікованих сертифікатів.
При цьому фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, для отримання електронних довірчих послуг у КНЕДП ДПС має надати захищений або незахищений носій ключової інформації.