В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що платники податків мають право скористатися електронним листуванням через «Електронний кабінет». Це сучасний, безпечний і комфортний спосіб вирішення податкових питань.
Онлайн можна подавати заяви та звіти, надсилати запити до податкової, отримувати відповіді без черг та паперових документів, зберігати всю документацію в електронному вигляді для власного контролю.
Нагадаємо, форма Заяви про бажання юридичними та фізичними особами отримувати документи через Електронний кабінет затверджена Наказом № 637. Для подання зазначеної заяви необхідно:
- увійти до приватної частини Електронного кабінету;
- обрати режим «Введення звітності». Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення платниками «Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет». Для юридичних осіб – форма J1391602, для фізичних осіб – форма F1391602;
- заповнити форму документа (у формі заяви вкажіть електронну адресу, а реєстраційні дані платника заповнюються автоматично;
- підписати та відправити документ до податкового органу.
Нагадаємо, вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.