В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують платникам податків, що для офіційного листування з контролюючими органами через «Електронний кабінет» необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи в електронному вигляді.
Форми заяви:
J1391602 — для юридичних осіб;
F1391602 — для фізичних осіб.
Завдяки оновленому функціоналу Електронного кабінету зробити це стало ще простіше. Щоб подати заяву необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету. В меню «Налаштування» оберіть вкладку «Бажання листування з податковою», натисніть «Бажаю отримувати документи» та вкажіть електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет, підпишіть КЕП та надішліть.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали зазначену заяву, здійснюється в електронній формі шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання.