Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Платник податків може подати заяву для отримання листів від податкової через Електронний кабінет

опубліковано 19 серпня 2025 о 08:08

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області звертають увагу платників податків, що для отримання листів від контролюючого органу через Електронний кабінет, платнику податків необхідно подати заяву. Зокрема, в режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету необхідно заповнити «Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет»  (за формою F/J1391602)  і надіслати її до контролюючого органу.

Для подання Заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет необхідно:

- Увійти до приватної частини Електронного кабінету.

- Обрати режим «Введення звітності».

На панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути кнопку «Створити». Обрати рік, місяць, у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J)13Запит). Зі списку документів обрати форми заяви (F/J1391602 - Заява про бажання отримувати документи через Електронний кабінет). Поля регіон і район заповнюються автоматично. Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви, натиснувши кнопку «Перевірити». Після успішного заповнення, натиснути кнопку «Зберегти».

-         Підписати та надіслати документ до контролюючого органу.

Через певний час користувач отримає: квитанцію №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа, та квитанцію №2, яка засвідчує факт і час приймання, неприймання чи реєстрації електронного документа. Отриману Квитанцію №2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».