Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Якісне сервісне обслуговування платників – один з пріоритетів роботи податкової служби

опубліковано 07 серпня 2025 о 08:01

Головне управління ДПС в Івано-Франківській області в рамках Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору активно забезпечує рівні можливості для всіх громадян при отриманні адміністративних послуг — незалежно від віку чи стану здоров’я.

Якісне сервісне обслуговування платників – один з пріоритетів діяльності податкової служби, а зручність та забезпечення потреб людей з інвалідністю і маломобільних груп населення під час отримання ними послуг – під особливою увагою. З метою забезпечення доступності для осіб з інвалідністю до адміністративних будівель центрів обслуговування платників державних податкових інспекцій Головного управління ДПС в Івано-Франківській області створюються всі умови для комфортного отримання послуг громадянами та суб’єктами господарювання. 

Електронні сервіси ДПС також для комфорту платників. Найпопулярніший сервіс – Електронний кабінет, за допомогою якого в онлайн режимі можна подати звітність, сплатити податки, отримати необхідну інформацію тощо. 

Вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг адаптований інтерфейс для користувачів з порушеннями зору.

Контакт-центр ДПС – дає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань оподаткування.

Безбар’єрний підхід – шлях до більшої довіри, прозорості та ефективності у взаємодії між державою та платниками податків. Із засадами та принципами безбар’єрності можна ознайомитися на вебпорталі ДПС у розділі Безбар’єрність.