В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області звертають увагу платників податків на можливості листування онлайн та отримання кореспонденції від податкової служби через Електронний кабінет.
Листування через Електронний кабінет – це оперативна та зручна взаємодія платників податків із контролюючими органами та має очевидні переваги:
- відсутність паперових документів,
-своєчасне отримання повідомлень, рішень та іншої офіційної кореспонденції,
-Push-повідомлення на електронну пошту про надходження документу в Електронний кабінет,
-постійний доступ в Електронному кабінеті до архіву листування з податковою.
Листування контролюючих органів з платниками податків здійснюється в електронній формі за умови подання платником Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.
Завдяки оновленому функціоналу Електронного кабінету зробити це стало ще простіше:
-увійдіть до приватної частини Електронного кабінету,
-у меню «Налаштування» оберіть вкладку «Бажання листування з податковою»,
-натисніть «Бажаю отримувати документи» та вкажіть електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет, підпишіть КЕП та надішліть.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали зазначену заяву, здійснюється в електронній формі шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання.