В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що нотаріуси зобов’язані щомісяця подавати до контролюючого органу інформацію про посвідчені договори купівлі-продажу рухомого і нерухомого майна, дарування та свідоцтва про право на спадщину.
У звітах має зазначатися вартість кожного договору, сума сплаченого податку, а також інші дані, передбачені податковим розрахунком. Звітність подається у формі додатку 4ДФ, відповідно до наказу Мінфіну №4 від 13.01.2015.
Вся подана інформація накопичується в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) та використовується для перевірки правильності нарахувань, заповнення декларацій, підтвердження доходів для підприємств, установ та організацій.
За неподання або невчасне подання відомостей, а також за помилки у звітах передбачені штрафи:
- 1020 грн – за перше порушення;
- 2040 грн – за повторне порушення протягом року.