В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що перевірити оформлення трудових відносин, своєчасність і повноту сплати страхових внесків та свій страховий стаж можливо самостійно, не виходячи з дому.    
    Для того, щоб перевірити факт сплати внесків та набутий страховий стаж необхідно увійти до особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України:    
    ► зайти на портал електронних послуг ПФУ або завантажити мобільний додаток «Пенсійний фонд» (Google Play та iOS);    
    ► авторизуватись в особистому кабінеті зручним способом:    
    - за кваліфікованим електронним підписом (КЕП) – можна отримати в ДПС;    
    - шляхом ідентифікації за GovID – за допомогою MobileID або BankID;    
    - за логіном і паролем – можна отримати в ПФУ;    
    ► обрати  розділ «Дані з Реєстру застрахованих осіб», де зберігаються:     
    - персональні дані;    
    - інформація про заробітну плату;     
    - електронна трудова книжка;    
    - листки непрацездатності тощо;    
    ► за необхідності актуалізувати дані;    
    ► надати згоду на дистанційне інформування за номером телефону або на електронну пошту та отримуйте повідомлення про сплату роботодавцем єдиного внеску і набутий страховий стаж.    
    Звертаємо увагу, що офіційне оформлення трудових відносин гарантує працівнику реалізацію його трудових прав і регулює взаємні обов’язки між працівником і роботодавцем, забезпечує здійснення діяльності у правовому полі.