Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Працівник може самостійно перевірити оформлення трудових відносин

опубліковано 21 липня 2025 о 08:09

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що перевірити оформлення трудових відносин, своєчасність і повноту сплати страхових внесків та свій страховий стаж можливо самостійно, не виходячи з дому.   

Для того, щоб перевірити факт сплати внесків та набутий страховий стаж необхідно увійти до особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України:   

► зайти на портал електронних послуг ПФУ або завантажити мобільний додаток «Пенсійний фонд» (Google Play та iOS);   

► авторизуватись в особистому кабінеті зручним способом:   

- за кваліфікованим електронним підписом (КЕП) – можна отримати в ДПС;   

- шляхом ідентифікації за GovID – за допомогою MobileID або BankID;   

- за логіном і паролем – можна отримати в ПФУ;   

► обрати  розділ «Дані з Реєстру застрахованих осіб», де зберігаються:    

- персональні дані;   

- інформація про заробітну плату;    

- електронна трудова книжка;   

- листки непрацездатності тощо;   

► за необхідності актуалізувати дані;   

► надати згоду на дистанційне інформування за номером телефону або на електронну пошту та отримуйте повідомлення про сплату роботодавцем єдиного внеску і набутий страховий стаж.   

Звертаємо увагу, що офіційне оформлення трудових відносин гарантує працівнику реалізацію його трудових прав і регулює взаємні обов’язки між працівником і роботодавцем, забезпечує здійснення діяльності у правовому полі.