Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Платники податків можуть подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет

опубліковано 17 липня 2025 о 08:40

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що для подання заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету та в меню “Налаштування” обрати вкладку «Бажання листування з КО», натиснути “Бажаю отримувати документи”. Крім того, обов’язково вказати електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет, підписати електронним підписом (КЕП) та надіслати.

Переваги отримання документів через Електронний кабінет: 

- Зручність і доступ 24/7;

- Економія часу;

- Push-повідомлення на електронну пошту про надходження документу в Електронний кабінет;

- Постійний доступ до листування в Електронному кабінеті;

- швидке отримання відповідей на запити;

- сповіщення про податкові повідомлення, зміни в законодавстві. 

Обирайте сучасний електронний формат - економте час та ресурси!

Нагадаємо, вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, за допомогою Дія. Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при наданні послуг.