В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області звертають увагу суб’єктів господарювання та громадян, що для забезпечення сервісного обслуговування платників податків Державною податковою службою створено електронний сервіс «Електронний кабінет». За допомогою «Електронного кабінету» відбувається документообіг між платниками податків та органами ДПС включаючи листування, надання заяв до контролюючих органів, отримання довідок, проведення звірки зі сплати податків та зборів, робота з Єдиним реєстром податкових накладних та Єдиним реєстром акцизних накладних, інформування платників податків, отримання повідомлень про проведення перевірок, актів перевірки, податкових повідомлень-рішень, подання та отримання митних документів, тощо.
Електронний сервіс «Електронний кабінет платника» працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет. Електронний кабінет платника включає відкриту та приватну частини. Вхід до відкритої частини надається усім користувачам без обов’язкової ідентифікації особи. Вхід до приватної частини (до особистого кабінету) здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, наданого будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів.
Після ідентифікації в приватній частині платнику надається доступ до особистої інформації, можливість формування та направлення звітності а також можливість користування іншими електронними сервісами.