Провести звірку розрахунків та отримати документи, що підтверджують стан розрахунків, платники податків можуть в Електронному кабінеті, не відвідуючи контролюючий орган. Про це нагадують в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.
Так, у меню «Стан розрахунків з бюджетом» платники податків мають доступ до особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів. Також доступна функція здійснення сплати податків, зборів, платежів та єдиного внеску через будь-яку із запропонованих платіжних систем та/або методів сплати.
На сьогодні витяг про стан розрахунків можна:
- сформувати за кожний рік окремо (починаючи з 2013 року) та в розрізі податків та зборів;
- отримати з накладанням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу;
- сформувати з розрахунком пені на день подання запиту.
Запит для проведення звірки надсилається до контролюючого органу за місцем реєстрації, а інформація формується за всіма регіонами (територіальними громадами, до яких сплачуються податки, збори та платежі).
Нагадаємо, що ст. 17 Податкового кодексу передбачено, що платник податків має право самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через Електронний кабінет, якщо інше не встановлено ПКУ.
Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.