В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують суб’єктам господарювання, що вони мають застосовувати реєстратори розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і зобов’язані надавати споживачам відповідні розрахункові документи на реалізовані товари чи послуги, що підтверджують факт отримання коштів. Це зазначено у статті 13 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Із 1 березня 2025 року діють нові форми чеків.
Що потрібно пам’ятати:
- документ не прийматиметься як розрахунковий, у разі відсутності в ньому хоча б одного з обов’язкових реквізитів та недотримання сфери його призначення;
- відображення тих чи інших обов’язкових реквізитів здійснюється з урахуванням конкретних обставин при продажу;
- помилки / неточності в назві товару в чеках, які не призводять до спотворення інформації про розрахункову операцію, не є підставою для недійсності чека.
Звертаємо увагу, що якщо програмне забезпечення РРО може виконувати нові вимоги до розрахункових документів, не виникає необхідність його обов’язкового доопрацювання.
Також інформуємо, що строк між первинною реєстрацією реєстраторів розрахункових операцій та датою їх виключення з Державного реєстру не може становити менше 7 років. У разі зміни законодавчих вимог до використання РРО виробник (постачальник) зобов’язаний, за наявності технічних можливостей, здійснити доопрацювання реєстратора розрахункових операцій.