Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податкова: Безбар’єрність як запорука якісної взаємодії з платником

опубліковано 23 травня 2025 о 11:27

В рамках дії Національного тижня безбар’єрності в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області для його працівників відбувся тренінг на тему “Безбар’єрність як запорука якісної взаємодії з платником”.

Мова насамперед йшла про безумовне дотримання правил етикету поведінки на робочому місці та норм ввічливого, толерантного спілкування як з колегами, так й з платниками податків. 

Завдання працівника податкової служби створити вільний доступ усіх категорій платників податків незалежно від віку, статі, чи стану здоров’я до усіх адміністративних послуг, які надає податкова служба. Тож приміщення ЦОП повинні бути обладнані пандусами для вільного переміщення як людей з інвалідністю, так і батьків з дитячими візочками. Також, як резонно зауважив спікер тренінгу, комунікація з відвідувачами повинна бути побудована таким чином, щоб платник бачив у податківцю партнера та помічника, й не відчував дискомфорту та скованості при спілкуванні. До прикладу, людині з особливими потребами, необхідно забезпечити позачергове обслуговування та супровід модератора-працівника ЦОП. 

Окрім того, податкова повинна забезпечити право платника на зручний доступ до електронних послуг, шляхом вдосконалення та популяризації серед громадян електронних сервісів таких як “Моя податкова” чи скажімо “Електронний кабінет платника податків”. Для цього необхідно на постійній основі реалізовувати освітні проекти, які б дозволили  освоїти електронні продукти податкової широкому загалу. 

Під час тренінгу учасники також моделювали різні робочі ситуації та можливі шляхи їх вирішення, шляхом уникнення потенційних бар’єрів.