Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Платник податків може подати заяву для отримання кореспонденції з податкової служби через «Електронний кабінет»

опубліковано 12 травня 2025 о 10:33

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують платникам податків, що для отримання кореспонденції з податкової служби через «Електронний кабінет», платнику податків необхідно подати заяву встановленої форми.

Зокрема, у режимі «Введення звітності» приватної частини «Електронного кабінету» необхідно заповнити «Заяву про бажання отримувати документ через «Електронний кабінет» (J/F 1391602) і подати її до контролюючих органів.

Для подання Заяви про бажання отримувати документ через «Електронний кабінет» необхідно:

1. Увійти до приватної частини «Електронного кабінету».

2. Обрати режим «Введення звітності».

У панелі інструментів режиму «Введення звітності» натиснути Створити.

Обрати рік, місяць у якому формується та подається заява та тип звітності (F(J) 13 Запити). Зі списку документів обрати форму заяви (F/J 1391602 – Заява про бажання отримувати документ через «Електронний кабінет»).

Поля регіон та район заповнюються автоматично.

Заповнити форму документа.

У формі заяви вказати електронну адресу, реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

Перевірити наявність та правильність заповнення полів заяви натиснувши Перевірити.

Після успішного заповнення Зберегти заяву.

3. Підписати та відправити документ до контролюючого органу.

Через певний час користувач отримує: Відповідь № 1 (Квитанція №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа), Відповідь № 2 (Квитанція № 2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа).

Отриману Квитанцію № 2 можна переглянути та завантажити у підрежимі «Вхідні» режиму «Вхідні/вихідні документи».