Бізнес Івано-Франківщини має мінімальні ризики зупинення реєстрації податкових накладних. За лютий 2025 року автоматично зареєстровано 99,69% усіх поданих ПН/РК, відповідно зупинено лише 0,31% – а це 897 податкових накладних. Дана кількість заблокованих документів у 2,3 рази менша ніж у попередньому періоді (середній показник у 2024 році – 2100 ПН/РК).
Такий результат – це ефективна робота фахівців Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, які щоденно допомагають бізнесу. Лише за лютий проведено 110 консультацій з питань опрацювання причин зупинки реєстрації податкових накладних та роботи із ризиковими платниками, а загалом із початку року – 244.
Ключовий аспект – роз’яснення щодо заповнення Таблиці даних платника податку, що дозволяє бізнесу уникнути блокувань. Завдяки спільній роботі податкової та бізнесу у лютому враховано 49 таблиць, а загальна кількість врахованих таблиць у платників області вже становить 3086. Це суттєво мінімізує ризики зупинення ПН у майбутньому.
Крім того, у зв’язку з врахуванням Таблиць даних платникам з початку року, 112 податкових накладних, що раніше були зупинені, вже зареєстровано в автоматичному режимі, з них 61 – лише за лютий.
ГУ ДПС в Івано-Франківській області продовжує працювати над удосконаленням сервісів та підтримкою бізнесу. Консультації, аналітика, допомога – усе для того, щоб ваші податкові накладні реєструвалися без перешкод!
Нагадаємо, що Консультаційний центр працює в Івано-Франківську за адресою: вул. Незалежності, 20, каб. 404.
Також допомогу можна отримати і за номерами телефонів:
- для юридичних осіб: (0342) 77-18-85, (0342) 77-18-75, (097) 611-00-19
- для ФОП: (0342) 77-18-82, (097) 679-22-65.