В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, у січні 2025 року платникам надано 13445 адміністративних послуг. Платники отримали 7679 послуг з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
Щодо реєстрації платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платника єдиного податку, то надано 1957 послуг.
Довідку щодо відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору отримали 1071 платник.
Також 374 платники отримали довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Крім того, зареєстровано 526 книг обліку розрахункових операцій та 293 – розрахункові книжки.
Також надано 289 адміністративних послуг щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій.
У податковій службі акцентують, сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє дистанційно вирішити чимало питань в органах ДПС. Платники мають змогу спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів, зокрема «Електронного кабінету», сервісу «InfoTАХ», мобільного застосунку «Моя податкова» без відвідування ЦОП. Такі сервіси запроваджено з метою забезпечення зручної взаємодії з платниками податків та надання якісних послуг у стислі терміни.
Перелік всіх адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Івано-Франківській області розміщені на офіційному сайті відомства у розділі «Діяльність/Адміністративні послуги»: https://if.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/
На допомогу платникам на порталі ДПС України розміщені відеоуроки з детальним роз’ясненнями як користуватися електронними сервісами ДПС: https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/