В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області нагадують, що платники єдиного податку мають право безоплатно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку.
Форми запиту про отримання витягу та витягу затверджені наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308. Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.
Запит подається до контролюючого органу за місцем податкової адреси чи засобами інформаційно-комунікаційної системи "Електронний кабінет".
Строк надання витягу для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.
Крім того, для перевірки даних, зокрема, про дату (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платником податків
у відкритій та приватній частинах Електронного кабiнету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС (https://cabinet.tax.gov.ua), платники податків мають доступ, зокрема до сервісу «Реєстр платників єдиного податку».
Нагадаємо, робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Для перевірки даних, зокрема, про період обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платником податків або дату виключення з реєстру платників єдиного податку достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням/ПІБ платника податків.