Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про комунікацію суб’єктів господарювання з комплаєнс-менеджерами говорили в податковій службі Прикарпаття

опубліковано 13 грудня 2024 о 10:42

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області відбулась низка зустрічей з суб’єктами господарювання Івано-Франківщини, які включені до першого Переліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, відповідно до Закону України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства».

Начальник податкової служби Івано-Франківщини Ірина Столярик подякувала присутнім представникам бізнесу за сумлінне виконання свого обов’язку щодо сплати податків, створення робочих місць та дотримання вимог податкового законодавства. Також зазначила, що якісне надання послуг платникам та консультативна підтримка бізнесу завжди серед пріоритетних завдань податкової служби. Тому запровадження та реалізація проєкту ДПС «Територія високого рівня податкової довіри» дозволить поліпшити підходи у комунікації платників з податковою службою та побудувати прозорі відносини між державою і підприємцями, що особливо важливо в умовах воєнного часу.

Ірина Столярик розповіла про переваги, які отримують платники податків, які включені до Переліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства. За її словами, це зокрема, звільнення від переважної частини документальних позапланових, планових і фактичних перевірок; скорочення строків камеральних та документальних перевірок щодо бюджетного відшкодування; закріплення комплаєнс-менеджера – помічника, який допомагатиме  в прийнятті управлінських рішень тощо. Водночас Ірина Столярик наголосила на необхідності дотримання суб’єктами господарювання критеріїв та вимог, які необхідні для перебування у зазначеному Переліку.

Крім цього, на зустрічі представники бізнесу мали змогу познайомитись з закріпленими комплаєнс-менеджерами та обговорити формат подальшої співпраці та відкритої взаємодії.