- Головна
- Прес-центр
- Новини
- У який термін в Електронному кабінеті повинна оновлюватись інформація про зміну податкової адреси після подання до органів ДПС заяви за формою № 5ДР та які дії платника, якщо така інформація не оновлюється після отримання повідомлення про прийняття такої
У який термін в Електронному кабінеті повинна оновлюватись інформація про зміну податкової адреси після подання до органів ДПС заяви за формою № 5ДР та які дії платника, якщо така інформація не оновлюється після отримання повідомлення про прийняття такої
опубліковано 03 жовтня 2024 о 09:30

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що в Електронному кабінеті адреса реєстрації та/або фактичного проживання відображається у режимі «Загальна інформація про платника» меню «ЕК для громадян». У зазначеному режимі зміна інформації про адресу відбувається автоматично наступного робочого дня після дати формування повідомлення про результати обробки Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків – форма № 5ДР, у якому заявник інформується про внесення змін в реєстраційні дані.
У випадках, коли у вищенаведені терміни зміна адреси в Електронному кабінеті не відбувається, платник податків для усунення проблеми може письмово звернутися до ДПС, зокрема скориставшись меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету.