Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківці виявили фальсифіковані підакцизні товари вартістю 8 мільйонів гривень

опубліковано 27 серпня 2024 о 08:12

Діяльність суб’єктів підприємництва, які працюють у сфері обігу алкогольних напоїв, тютюнових виробів та палива на постійному контролі працівників податкової служби Івано-Франківщини. Так, з початку року податківці провели 1065 перевірок, внаслідок яких за порушення законодавства застосовано фінансові санкції на суму 25,7 мільйона гривень. 

Зокрема працівники податкової служби виявили 390 фактів зберігання (реалізації) фальсифікованих алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного податку на суму 8,1 мільйона гривень. Зафіксували перевіряючі також 195 випадків торгівлі згаданих товарів без відповідних ліцензій, загальна сума продажу склала 3,8 мільйона гривень.

На жаль, “грішить” місцевий бізнес і реалізацією алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім особам – 13 фактів на суму 108,8 тисяч гривень, через те підприємцям анульовано 14 ліцензій (10 – на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, 4 – на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами).

Окрім того, встановлено 153 випадки продажу алкогольних напоїв в час доби, на який встановлено заборону – 1,04 мільйона гривень.

Cеред виявлених порушень, є також 8 фактів роздрібної торгівлі тютюновими виробами за цінами, вищими від максимальних роздрібних цін (80,0 тисяч гривень), 102 факти продажу алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці, суб'єктом господарювання, який немає статусу суб'єкта господарювання громадського харчування (693,6 тисяч гривень), 96 фактів продажу тютюнових виробів з полиць самообслуговування (652,8 тисяч гривень).

Зафіксували податківці також чимало фактів порушень розрахункової дисципліни суб’єктами господарювання: 235 випадків невидачі відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції (7,9 мільйона гривень) та 145 фактів на 739,5 тисяч гривень проведення розрахункових операцій через РРО/ПРРО без використання режиму програмування найменування кожного підакцизного товару із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, ціни товару та обліку його кількості. 

Серед поширених порушень податківці також називають також несвоєчасне подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального – 389 фактів (389,0 тисяч гривень) та порушення ведення обліку товарних запасів за місцем їх реалізації, здійснення продажу товарів, які не обліковані у встановленому порядку – 104 факти (3,9 мільйона гривень).