Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

З 1 травня змінено Порядок обміну електронними документами з ДПС

опубліковано 02 травня 2024 о 09:27

В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що наказом Мінфіну від 18.03.2024 р. № 133 внесено зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами. 

Вказаний Порядок приведено у відповідність з минулорічними змінами до законодавства, метою яких було забезпечення укладення угоди між Україною та ЄС про взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементації законодавства Європейського Союзу у сфері електронної ідентифікації. Так, змінами до Порядку уточнено:

– створення електронного документа завершується накладанням на нього кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності) підписувача (підписувачів);

– у разі створення електронного документа з використанням більш як одного електронного підпису та/або більш як однієї електронної печатки його створення завершується накладанням електронного підпису або електронної печатки останнім підписувачем чи створювачем електронної печатки відповідно до технології створення такого електронного документа.

Також визначено, що автоматизована перевірка електронного документа, зокрема, включає:

– підтвердження дійсності кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки за умов, встановлених Законом "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги";

– перевірку обов'язковості та послідовності накладання на електронний документ кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису та печатки (за наявності), що базуються на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та кваліфікованому сертифікаті електронної печатки підписувачів у встановленому порядку.

Порядок набуття статусу суб'єкта електронного документообігу доповнено правилом, що керівник зобов'язаний для надання кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису на електронні документи при їх передачі до контролюючого органу використовувати особистий ключ, кваліфікований сертифікат якого надано керівником до контролюючого органу першим будь-яким електронним документом або повідомленням про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису.

 

Зазначені зміни набрали чинності 1 травня 2024 року.