Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Який алгоритм входу до Електронного кабінету з застосуванням Файлового ключа отриманого в АЦСК в Україні або ключа Дія.Підпис?

опубліковано 17 квітня 2024 о 09:17

Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810. Про це інформують в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.            

Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету) за допомогою файлового кваліфікованого електронного підпису необхідно:
              увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС (Головна/Е-сервіси/Електронний кабінет);
              натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;
              у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Файловий ключ»;
              у полі «Оберіть АЦСК» обрати надавача електронних довірчих послуг, яким видано кваліфікований електронний підпис;
              у полі «Особистий ключ» використовуючи кнопку «Обрати» завантажити файл з ключем;
              вказати пароль доступу до особистого ключа у полі «Пароль захисту ключа» та натиснути «Зчитати»;
              після успішного зчитування ключа здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету використовуючи кнопку «Увійти».
              Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету (особистого кабінету) за допомогою Дія.Підпис необхідно:
              увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС (Головна/Е-сервіси/Електронний кабінет);
              натиснути «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету;
              у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»; 
              натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;
              у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».