Відповідно до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 (далі – Порядок № 547), реєстрація реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) діє до дати скасування реєстрації РРО, що відбувається, зокрема, у випадку, коли суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою № 4-РРО (додаток 4 до Порядку № 547) (ідентифікатор форми J/F 1313605) (далі – заява про скасування реєстрації). 
    Разом із заявою про скасування реєстрації суб’єкт господарювання надає реєстраційне посвідчення за формою № 3-РРО (додаток 3 до Порядку) (ідентифікатор форми J/F 1413405) (далі – реєстраційне посвідчення) (п. 3 глави 4 розд. II Порядку № 547). 
    Для додавання реєстраційного посвідчення до заяви про скасування реєстрації в Електронному кабінеті необхідно: 
    в приватній частині Електронного кабінету увійти в розділ «Введення звітності» та натиснути на кнопку «+ Створити»; 
    у переліку документів для створення обрати «Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за формою № 4-РРО»; 
    під кнопкою «+ Створити» поставити позначку (J/F1360102) «Документ довільного формату» та після чого натиснути кнопку «+ Створити»; 
    у верхній частині створеної та відкритої заяви за формою № 4-РРО біля надпису «Головний документ» натиснути на вкладку «Додатки» та обрати (J/F1360102) «Документ довільного формату»; 
    заповнити обов’язкові поля форми наступним чином: 
    номер – порядковий номер документу, що додається; 
    назва документу – «реєстраційне посвідчення»;  
    номер документу – номер реєстраційного посвідчення; 
    дата документу – дата видачі реєстраційного посвідчення; 
    у поле «Найменування файлу документа» форми необхідно додати електронну версію реєстраційного посвідчення у форматі PDF або PNG або JPG.