В Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області інформують, що відповідно до пп. 4 п. 6 розділу І Закону № 3219 «Про внесення змін до Податкового кодексу та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» встановлено обов’язок банків, інших фінансових установ, небанківських надавачів платіжних послуг, емітентів електронних грошей, згідно з яким необхідно направити (у тому числі повторно) не пізніше 01.09.2023 до контролюючих органів повідомлення про відкриття/закриття у період з 24.02.2022 по 01.08.2023 рахунків/електронних гаманців платникам податків, для отримання повідомлення про взяття рахунків/електронних гаманців на облік в контролюючих органах.
Якщо після 1 вересня 2023 року у банку, іншої фінансової установи, небанківського надавача платіжних послуг, емітента електронних грошей відсутнє підтвердження взяття рахунку/електронного гаманця на облік у контролюючому органі, вважається, що банк, інша фінансова установа, небанківський надавач платіжних послуг, емітент електронних грошей розпочав здійснення видаткових операцій за рахунком/електронним гаманцем платника податків до отримання повідомлення відповідного контролюючого органу про взяття рахунку/електронного гаманця на облік у контролюючих органах.
Здійснення видаткових операцій за рахунком/електронним гаманцем платника податків до отримання повідомлення відповідного контролюючого органу про взяття рахунку на облік у контролюючих органах – тягне за собою накладення штрафу на банк, іншу фінансову установу, небанківського надавача платіжних послуг, емітента електронних грошей в розмірі 10 відсотків суми всіх операцій за весь період до отримання такого повідомлення, здійснених з використанням таких рахунків (крім операцій з перерахування коштів до бюджетів або державних цільових фондів), але не менш як 1700 гривень.