- Головна
- Прес-центр
- Новини
- Чи можуть платники податків авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія. Підпис в Електронному кабінеті?
Чи можуть платники податків авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія. Підпис в Електронному кабінеті?
опубліковано 17 липня 2023 о 13:48

Для платників реалізовано можливість входу до приватної частини Електронного кабінету після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн за допомогою Дія. Підпис. Про це повідомляють в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.
Дія. Підпис – це кваліфікований електронний підпис в новій реалізації, який забезпечує користувачам мобільного застосунку та порталу Дія можливість ідентифікації та підписання електронних документів.
Наразі, для підписання документів Дія. Підпис використовується тільки при замовленні послуг у мобільному застосунку та на порталі Дія (роз’яснення оприлюднено у застосунку Дія в розділі «Дія. Підпис» меню «Питання та відповіді»).